Pichak go Up
سیستم همکاری در فروش ملی مارکت Hits.ir
FREE DOM
FREE DOM
 
قالب وبلاگ

مد پرستی در حالی در میان جوانان بشدت طرفدار دارد که برخی از فروشگاه‌ها و موسسات از این میل مردم به مد پرستی سوء استفاده کرده و در مراسم‌های مختلف مثل محرم سعی می‌کنند افراد را به خرید مد مرتبط با محرم تشویق کنند.

به گزارش برنا، در جدیدترین مد برخی اقدام به فروش تی‌شرت‌ها و شال‌هایی بنام لباس محرم و روز عاشورا می‌کنند و در تبلیغات خود اعلام می‌دارند که این لباس‌ها فوق العاده شیک، زیبا و منحصر به فرد برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی! است و ما آن را به عاشقان سید الشهدا تقدیم می‌کنیم.

یکی از فروشندگان این لباس‌ها می‌گوید: افراد زیادی از این لباس‌ها استقبال کرده‌اند و در سال‌های قبل هم فروش خوبی داشتیم چند طرح کلی و محبوب هم داریم که مد هر سال ما را تشکیل می دهد. شما هم اگر بصورت عمده‌ای بخواهید برای هیات و یا مجلس عزادارتان خرید کنید از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوید.

وی می‌افزاید: خانم‌ها هم اگر بخواهند از این مدها بهره بگیرند می‌توانند فقط شال‌ها را بخرند که جلوه بسیار زیبایی هم در مراسم عزاداری دارد و نشان می‌دهد که شما از مد محرم تبعیت می‌کنید.اگر هم تصمیم به خرید دارید سریعتر اقدام کنید چرا که نزدیک محرم که شود معمولا این شال‌ها کمیاب می‌شود!

نکته قابل تامل این است که این افراد در تبلیغات خود سعی می‌کنند با افزودن تم مذهبی و تکیه بر نکات تاریخی افراد را به خرید بیشتر ترغیب کنند به عنوان مثال در تبلیغات این لباس‌ها آمده است: چنانكه مورخین نوشته‌اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنانِ خاندان پاك رسول الله (ص) اولین كسانی بودند كه تا یك سال لباس سیاه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداری بودند كه امام سجاد (ع) برای آنها غذا فراهم می‌ساختند. در طول تاریخ نیز پوشیدن لباس سیاه در عزاداری اهل بیت (ع) به صورت یك سنت ارزشمندی در بین شیعیان و محبان رایج بوده است.

به اعتقاد بسیاری خرید و استفاده از پوشش مشکی در این ماه چندان نامعقول به نظر نمی‌رسد اما خرید به اسم پیروی از مد؟!بنظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم دستگاه‌های فرهنگی کشور باید تلاش بیشتری از خود به خرج دهند تا در این ماه معانی و باورهای عمیق محرم و عاشورا نصیب جوانان شود نه مد و شال عزاداری...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:مدگرایی به محرم هم رسید+ عکس , ] [ 20:3 ] [ Meysam Ekhtiari ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوستان گلم. از اسم و عنوان وبلاگ مشخص هستش که هر گونه بحث،گفتگو،اشتراک گذاری مطالب آزاد هست.اما لطفا غیر اخلاقی نباشه.هر درخواستی برای گذاشتن توی وبلاگ داشتید مطرح کنید. متشکرم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FREE DOM و آدرس freeforall.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






استخاره آنلاين با قرآن کريم
?????


.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
فروش بک لینک