Pichak go Up
سیستم همکاری در فروش ملی مارکت Hits.ir
FREE DOM
FREE DOM
 
قالب وبلاگ

سلیقه خانم ها در انتخاب اتومبیل، اندکی با آقایان تفاوت دارد. به طور کلی می توان گفت خانم ها خواهان اتومبیلی هستند سریع، خوش دست، ایمن، جادار و کم خرج، با قیمت مناسب. ما اینجا 10 تا از مناسب ترین اتومبیل ها برای خانم ها را معرفی می کنیم.





سلیقه خانم ها در انتخاب اتومبیل، اندکی با آقایان تفاوت دارد. به طور کلی می توان گفت خانم ها خواهان اتومبیلی هستند سریع، خوش دست، ایمن، جادار و کم خرج، با قیمت مناسب. بعضی دیگر هم از ماشین های شاسی بلند و هیجان انگیز خوششان می آید. با در نظر گرفتن تمام این موارد، ما اینجا 10 تا از مناسب ترین اتومبیل ها برای خانم ها را معرفی می کنیم.

فورد فوکوس
Ford Focus


تجربه یک راننندگی آرامش بخش، با اتومبیلی جادار با صندلی های بلند، همان چیزی است که یک خانم می خواهد، هرچند فورد فوکوس تفاوت های زیادی با مدل های معمول فورد دارد. دلیلش هم این است که این ماشین، محصول آمریکا یا کانادا نیست، بلکه در اروپا تولید شده است. در هر حال، نشان فورد روی بدنه فورد فوکوس، نشان می دهد که او هم از اهالی همین خانواده می باشد.


هوندا سیویک
Honda Civic


سیویک ها باصرفه تر، محبوب تر و مناسب تر از همه هستند. روان حرکت کرده و رانندگی با آنها آسان است، هنگام فروش مجددشان ضرر چندانی نمی کنید، کیفیت ساخت بی نظیری دارند، در مسافرت هم جهت راحتی و کارایی بیشتر دارای پهنای زیادی است. از همه مهم تر اینکه هوندا سیویک چندگانه سوز است و مدل هایی که گاز طبیعی مصرف می کنند، برای هر محیطی مقرون به صرفه اند. بی تردید، هوندا سیویک از تمام اتومبیل ها مناسب تر است.


هوندا فیت
Honda Fit


هوندا فیت برای مناطق شهری بسیار مناسب است، چراکه باتوجه به اندازه کوچکش، به راحتی می تواند در ترافیک حرکت کند و در پارکینگ جا شود. توازنی که در هوندا فیت میان صندلی جلو، صندلی عقب و بدنه وجود دارد، در کمتر اتومبیلی دیده می شود. از ویژگی های دیگر این اتومبیل می توان به دنده اتوماتیک آن و موتور 5/1 لیتری کم مصرف و پرانرژی اشاره کرد.


مزدا3
Mazda3


این محصول مزدا، ترکیبی است نو و متفاوت از زیبایی ظاهر، لذت رانندگی و فضای راحت درست است که مدل 4 در آن، ارزان تر است، اما مدل 5 در مناسب تر می باشد، چراکه جایی را برای یک خانواده در حال رشد، درنظر گرفته است.


مزدا ام اکس 5 میاتا
Mazda MX5 Miata


میاتا برای خانم های مجرد بهترین خودرو است و می تواند وسیله نقلیه مناسبی برای یک مسافرت کوچک باشد. مزدا ام اکس 5 بدنه کوچکی دارد و در همه حال، جذابیت های رانندگی با آن، با هیچ اتومبیل دیگری قابل مقایسه نیست. ازجمله اینکه مصرف سوخت این خودرو بسیار مقرون به صرفه است.


مرسدس بنز کلاس ای
Mercedes Benz Class e


مرسدس کلاس ای، مجموعه ای است از چندین مزیت در یک اتومبیل لوکس و به شما این فرصت را می دهد که با لذت بردن از پرستیژ، نتیجه زحماتتان را ببینید. اندازه این خودرو نیز ایده آل است، یعنی برای تمام خانواده جا دارد و در عین حال برای محیط های شهری قابل استفاده می باشد و به آسانی می توان برایش جای پارک پیدا کرد.


نیسان سنترا
Nissan Sentra


نیسان سنترا به دردبخورترین خودروی سواری موجود در بازار برای خانم های عیالوار است. صندلی عقب این اتومبیل، بسیار جادار است و گیربکس آن که مرتب در تغییر است، موجب می شود نیسان سنترا شتاب بیشتر و بهتری داشته باشد و سوخت کمتری نیز مصرف کند.


سوبارو فارستر
Subaru Forester


با فارستر، می توانید به بهترین نحو در جاده یا در شهر رانندگی کنید و وقتی هوا سر ناسازگاری بگذارد، اتومبیل را در امنیت کامل در جاده های لیز، پیش برانید. علاوه بر این، سوبارو فارستر صندوق عقب بزرگی دارد و سوخت کمی مصرف می کند. زیبایی و صندلی اتومبیل محکم، سوبارو فارستر را به خودرویی ایده آل بدل کرده است.


تویوتا کمری
Toyota Camry


در طراحی تویوتا کمری واقعا سنگ تمام گذاشته شده است. پرفروش ترین اتومبیل آمریکا و کانادا، جادار، کم صدا و راحت است. مدل های جدید تویوتا کمری قیمت مناسب تر و امکانات بیشتری دارند.


فولکس واگن جتا
Volkswagen Jetta


این اتومبیل جادار و در عین حال باکلاس، گزینه مناسبی برای همه خانم های مجرد و متاهل محسوب می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:خودروی برتر برای خانم ها , ] [ 20:13 ] [ Meysam Ekhtiari ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام دوستان گلم. از اسم و عنوان وبلاگ مشخص هستش که هر گونه بحث،گفتگو،اشتراک گذاری مطالب آزاد هست.اما لطفا غیر اخلاقی نباشه.هر درخواستی برای گذاشتن توی وبلاگ داشتید مطرح کنید. متشکرم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FREE DOM و آدرس freeforall.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 166
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






استخاره آنلاين با قرآن کريم
?????


.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
فروش بک لینک